دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ
سرخط خبرها
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد؛

قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهر

  • کد خبر: ۱۵۸۷۱
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴
قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهر
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهرمشهد خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سعیدحسینقلی زاده مقدم ضمن اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه هوشمندسازی در این سازمان در دستور کار داریم، افزود: افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها همواره از دغدغه مدیران شهری بوده است.
وی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی با جمع‌آوری اطلاعات در زمینه فراهم‌آوری بستر هوشمندسازی و بهره‌وری بهتر از این فناوری برای تصمیم‌گیری مدیران سامانه‌های حوزه شهروندی و سازمانی این اطلاعات را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: در راستای هوشمند سازی در حوزه سازمان اتوبوسرانی قابلیت الکترونیکی شدن فرایند‌های در حال گردش در سامانه BIS، مدیریت هوشمند ناوگان در سامانه AVL و مدیریت تعمیر و نگهداری ناوگان در سامانه IMS راه اندازی شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه در حوزه شهروندی قابلیت مسیریابی هوشمند خطوط، نمایش ایستگاه‌های سطح شهر، زمان رسیدن آنلاین ناوگان به ایستگاه در نرم‌افزار موبایلی نقشه همراه مشهد و قابلیت شارژ من‌کارت در نرم افزار موبایلی من‌کارت از دیگر اقدامات این سازمان در خصوص هوشمندسازی و استفاده از بستر فناوری است.
حسینقلی‌زاده مقدم ادامه داد: قابلیت سنجش کیفیت خدمات در نرم‌افزار موبایلی شهر من و همچنین قابلیت دریافت خدمات الکترونیکی از بستر شبکه بی‌سیم در پایانه‌های سطح شهر نیز توسط این سازمان برای تسریع و سهولت ارایه خدمات به شهروندان فراهم شده است.
وی گفت: مدیران برای اخذ بهینه‌ترین تصمیم، نیازمند داده‌ها و اطلاعات هستند و فناوری ابزاری است که این اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند و در اختیار مدیران قرار می‌دهد. رویکرد هوشمندسازی و استفاده از فناوری اطلاعات در کسب و کار از ضروریات سازمان‌های شهری محسوب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->